Contact

Nieuw telefoniesysteem

Het team klantenbeheer van de OVAM is overgeschakeld naar een nieuw telefoniesysteem om u nog beter te kunnen helpen. Dit systeem werd uitvoerig getest zodat er een vlotte omschakeling kan zijn. Mocht u toch op problemen stuiten, kan u dit mailen naar info@ovam.be

Vragen

De OVAM is telefonisch en per mail bereikbaar. Bezoek is enkel mogelijk na afspraak.

OVAM garandeert dienstverlening

De dienstverlening van de OVAM blijft de komende weken gegarandeerd. We zijn steeds telefonisch en per e-mail bereikbaar:

De OVAM respecteert uiteraard de geldende gezondheidsmaatregelen van de overheid in het kader van het Coronavirus en past haar werking aan. Medewerkers die niet noodzakelijk in het OVAM-gebouw moeten zijn, werken van thuis uit. Niet-essentiële vergaderingen en ontmoetingen stellen we uit of houden we online.

Het OVAM-gebouw is  toegankelijk voor het publiek tussen 9u en 16u. Dit betekent dat bezoekers voor noodzakelijke vergaderingen, leveranciers en de postbeambten enkel in die periode worden binnengelaten. Iedereen moet zich houden aan de regels in het gebouw, naast de algemeen geldende anti covid 19 regels.

Het team Klantenbeheer is bereikbaar elke werkdag:
van 9u - 12u30 en van 13u30 - 16u30
op maandag vanaf 10u
op vrijdag tot 16u

Waar is de OVAM gelegen

OVAM
Stationsstraat 110
2800 Mechelen

Hoe bereikt u ons?

Sluitingsdagen in 2021

 
maandag 5 april Paasmaandag
donderdag 13 mei O.H. Hemelvaart
maandag 24 mei Pinkstermaandag
woensdag 21 juli Nationale feestdag
maandag 1 november Allerheiligen
dinsdag 2 november Allerzielen
donderdag 11 november Wapenstilstand
maandag 15 november Dag van de Dynastie
  24 december 2021 (namiddag) t/m 2 januari 2022 Eindejaarssluiting

Klantenbeheer is bijkomend gesloten op volgende brugdagen:
vrijdag 14 mei en vrijdag 12 november

 

 

Persdienst
Privacy-gerelateerde vragen of verzoeken